Pentru o buna functionare a organismului, corpul tau are nevoie de o serie de substante nutritive esentiale. Cu toate ca puteti obine mare parte din aceste substante nutritive din suplimente alimentare, aproape toate pot fi gasite si in alimentele pe care le consumi sau ar trebui sa le consumi, zilnic.

Vitamina A

De ce ai nevoie de ea: vitamina A joaca un rol-cheie in imunitate, fertilitate, si mai ales este benefica pentru vedere. Vitaminele A, care includ beta-caroten, ajuta retina, corneea, si membranele ochiului sa functioneze in parametrii optimi.

Fibroamele, care sunt cele mai frecvent observate tumori ale sistemului reproducator feminin, vin intr-o varietate de tipuri. Intramurale si cervicale, de exemplu, sunt tipuri comune de fibroame.

De asemenea, este posibil sa aveti mai multe tipuri de fibroame la un moment dat. Fibroamele pot fi dureroase si pot cauza perioade grele, dar metodele de tratament ale fibroamelor pot ajuta starea. Metodele traditionale de tratament ale fibroamelor includ analgezice, agenti anti-hormonali si interventii chirurgicale. In unele cazuri, tratamentul fibroamelor poate include o histerectomie.

Cu toate acestea, exista si metode naturale de tratament ale acestora. Alegerea alimentelor potrivite pentru o dieta, de exemplu, face parte dintr-un plan solid de tratament natural al fibromului. O dieta fibroasa include legume cu frunze, precum si multe alte legume. Cerealele integrale fac, de asemenea, parte dintr-o dieta fibroasa. Pentru a afla detalii despre o dieta adecvata, cititi mai jos.

Este indicat ca sarea folosită în aceste rețete să fie sare de mare sau sare de Himalaya. Se pot adăuga uleiuri presate la rece de măsline, de cânepă sau de floarea soarelui, după preferinţe. Supele se pot consuma fie reci, fie încălzite uşor pentru a-şi păstra proprietăţile. Aveţi nevoie de un blender şi de un robot de bucătărie.

Pesto de măsline

 Acest pesto se poate servi ca aperitiv alături de legume sau pâine. 
Ingrediente pesto de măsline:
 - 300 gr măsline fără sâmburi
 - 60 ml apă
 - 2-3 fire pătrunjel verde 
 - 1 căţel de usturoi
 - 1 lingurita pudră de turmeric
 - 1 linguriţă pudră de chimen

Tuesday, 07 August 2018 08:49

Chlorella, cea mai nutritiva alga

Pentru o sanatate maxima o alta alga ce nu ar trebui sa lipseasca din alimentatia noastra zilnica este Chlorella. Atat Spirulina cat si Chlorella  sunt, intr-adevar, cele mai incredibile surse de hrana de pe planeta pamant. Din pacate omul zilelor noastre condus de instinctul primitiv se arunca imediat spre alimentatia daunatoare lui, prajeli, fast-food, alimentatie gatita (care prin fierbere si prajire isi distruge toate elementele bune) grasimi rele, alimente chimizate si procesate. Multa lume afirma in multe cazuri ca nu avem alternative. Nu e deloc asa. Spirulina si Chlorella fac mult mai mult bine si ofera o energie alimentara zilnica pe care multe

Dacă ai un nivel ridicat de colesterol (sau dacă vrei să previi o astfel de situaţie) unul dintre primele lucrurile pe care trebuie să le faci este să-ţi examinezi atent dieta. Consumi alimente care pot reduce colesterolul? Încerci să le eviţi pe cele care determină valori ridicate ale colesterolului rău (LDL)?

Daca prin dieta se poate creste colesterolul, tot prin aceasta se poate diminua. Este usor sa ajungeti la un nivel alarmant de colesterol, dar se poate intampla si invers - schimbarea alimentelor poate reduce colesterolul si poate imbunatati calitatea grasimilor care circula prin sistemul sanguin. Punerea in aplicare a acestei strategii necesita doua directii dietetice: adaugati alimente care micsoreaza LDL (colesterol rau care poate declansa ateroscleroza), iar in acelasi timp eliminati alimentele care contin LDL. Aceste aspecte sunt cele mai importante in lupta cu colesterolul.