Alimente care tin CANCERUL departe

Rate this item
(0 votes)

Aceasta boala sistemica poate aparea din cauza deficientelor nutrientilor, alimentatiei necorespunzatoare, expunerii la toxine si chiar geneticii sau ereditatii.

Este posibil pentru noi sa tinem cancerul la limita prin dieta noastra.

Trecerea la o dieta bogata in nutrienti ne poate ajuta sa ne reducem semnificativ riscul de cancer.

Cu toate acestea, pentru majoritatea dintre noi, gasirea alimentelor potrivite poate fi dificila.

Vestea buna este ca adaugarea anumitor tipuri de alimente poate ajuta la protejarea noastra de aceasta boala periculoasa.

Iata cateva exemple de alimente care pot ajuta la mentinerea cancerului.

 

Legume crucifere

Daca doriti sa va protejati impotriva cancerului, asigurati-va ca adaugati mai multe legume crucifere la dieta dumneavoastra.

Alimente precum broccoli si varza se incadreaza in aceasta categorie.

Acestea sunt bogate in vitamina C, glutation si alti nutrienti.

Va pot ajuta sa va protejati corpul impotriva radicalilor liberi care pot declansa formarea de organisme canceroase.

Carne organica

Carnea prelucrata ar trebui evitata cu orice pret.

Mancarurile organice, cum ar fi carnea de vita si chiar ficatul de pui, sunt adesea adaugate in multe planuri de dieta impotriva cancerului, deoarece sunt bogate in nutrienti, precum si vitamina B12.

Consumul de carne organica poate ajuta la curatarea ficatului, care este important in eliminarea toxinelor care persista in sange, dar si in tractul digestiv.

Consumul de carne organica poate ajuta la reglarea hormonilor, reduce obezitatea, scade nivelul trigliceridelor si va protejeaza impotriva infectiilor virale

Nuci si seminte

Nu uitati ca nucile si semintele ar trebui sa fie, de asemenea, incluse in dieta dumneavoastra, mai ales atunci cand doriti sa reduceti riscul de cancer.

 

Cancerul este una dintre principalele cauze de deces in Statele Unite si se pare ca din ce in ce mai multe cazuri sunt raportate anual.

 

Aceasta boala sistemica poate aparea din cauza deficientelor nutrientilor, alimentatiei necorespunzatoare, expunerii la toxine si chiar geneticii sau ereditatii.

Este posibil pentru noi sa tinem cancerul la limita prin dieta noastra.

Trecerea la o dieta bogata in nutrienti ne poate ajuta sa ne reducem semnificativ riscul de cancer.

Cu toate acestea, pentru majoritatea dintre noi, gasirea alimentelor potrivite poate fi dificila.

Vestea buna este ca adaugarea anumitor tipuri de alimente poate ajuta la protejarea noastra de aceasta boala periculoasa.

Iata cateva exemple de alimente care pot ajuta la mentinerea cancerului.

Legume crucifere

Daca doriti sa va protejati impotriva cancerului, asigurati-va ca adaugati mai multe legume crucifere la dieta dumneavoastra.

Alimente precum broccoli si varza se incadreaza in aceasta categorie.

Acestea sunt bogate in vitamina C, glutation si alti nutrienti.

Va pot ajuta sa va protejati corpul impotriva radicalilor liberi care pot declansa formarea de organisme canceroase.

Carne organica

Carnea prelucrata ar trebui evitata cu orice pret.

Mancarurile organice, cum ar fi carnea de vita si chiar ficatul de pui, sunt adesea adaugate in multe planuri de dieta impotriva cancerului, deoarece sunt bogate in nutrienti, precum si vitamina B12.

Consumul de carne organica poate ajuta la curatarea ficatului, care este important in eliminarea toxinelor care persista in sange, dar si in tractul digestiv.

Consumul de carne organica poate ajuta la reglarea hormonilor, reduce obezitatea, scade nivelul trigliceridelor si va protejeaza impotriva infectiilor virale

Nuci si seminte

Nu uitati ca nucile si semintele ar trebui sa fie, de asemenea, incluse in dieta dumneavoastra, mai ales atunci cand doriti sa reduceti riscul de cancer.

 

Semintele de in, semintele de chia, semintele de canepa si altele asemanatoare sunt cateva exemple de seminte care sunt hranitoare.

Acestea pot furniza organismului dumneavoastra acizi grasi omega-3, fibre si minerale esentiale.

Seminte precum dovleac, floarea-soarelui si susan pot fi adaugate, de asemenea, in dieta dvs. prin intermediul produselor de panificatie, a produselor de cofetarie.

Nucile si migdalele pot, de asemenea, sa dea proteine, zinc si alte minerale corpului, care va pot imbunatati imunitatea.

Peste

Este o idee buna sa adaugati peste cum ar fi somonul, tonul si sardinele, la dieta dvs. o data sau de doua ori pe saptamana pentru a va ajuta sa va imbunatatiti functia imuna.

Acizii grasi omega-3 care sunt prezenti in acesti pesti pot lupta impotriva oricaror inflamatii prezente in organism.

Se crede ca omega-3-urile mentin masele musculare si functioneaza mai ales la cei care urmeaza chimioterapie.

Legume verzi

Adaugarea de verdeuri cu frunze la dieta dvs. zilnica vine cu recompense neasteptate, cum ar fi un sistem imunitar mai bun, o digestie mai buna si consolidarea osoasa.

Exemple de verdeata pe care trebuie sa le integrati in dieta dvs. includ spanacul, romaina, kale si salata de arugula.

Ele sunt bogate in antioxidanti si sunt cunoscute pentru a proteja organismul impotriva cancerului.

Mai mult au proprietati antibacteriene si antivirale care pot distruge orice celule canceroase din interiorul corpului.

Le puteti adauga in salate, smantana, supe.

Fructe de padure

Ar trebui sa includeti fructe de padure in dieta dumneavoastra, daca doriti sa va protejati impotriva cancerului.

Acestea sunt bogate in antioxidanti care pot furniza o multime de protectie impotriva compozitiilor bacteriene, virale si chiar cauzatoare de cancer.